O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 5 stycznia 2012

WOŚP 2012

Hej ! ; *
Jak tam w szkole ?
Haaa ... Dzisiaj 6 wleciała do dziennika z religii z kartkóweczki i 5 z przyrody też z kartkówki ; p ; ]
W niedzielę wybieram się na akcję WOŚP do Słupska, aby zbierać pieniądze, które zostaną później przeznaczone na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla ciężarnych kobiet z cukrzycą ! Mam nadzieję, że uzbieramy bardzo duuużo pieniędzy na ten szczytny cel ; )
Będę zbierać w grupie z Klaudią, Kasią, Olą, Malwiną i jeszcze dwoma dziewczynami ;-)
Ciekawa jestem jakie dostaniemy ulice .... ; ?
Uda się ! ; D



Dzisiaj pogoda była bardzo ugly ! ; ( Padał, a wręcz lał grad ; ( Jak ja tego nie znoszę .....
Jutro wolne ; )
Trzeba jeszcze wytrwać do 27 stycznia, bo już 30 zaczynamy ferie w naszym województwie .... A kończymy je 12 lutego ... 2 dni przed Walentynkami ; p
Ja niestety kończę ... Trzeba .. ; [
Lecę oglądać "Julię" ! ; **
Paaa ♥

2 komentarze:

  1. Ale jestem padnięty! Maasakra xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, żeby się udało. musi! ♥
    zapraszam do mnie- konkurs. :)
    pozdrawiam serdecznie. :):*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .