O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2011

Sylwester ! ;D

Hej kochani .... Może nawet dobry wieczór ; p
Jak tam mija Sylwester ?
No to cóż .....
Życzę wszystkim moim czytelnikom udanego bezalkoholowego Sylwka ; ) i szczęśliwego Nowego Roku ; D
Aby rok 2012 był jeszcze lepszy niż 2011 ; **



Trzeba iść się zaraz przebrać i robimy sobie małą sesyjkę z Klaudią ! ; D
Taaa .... Ciekawe co odwalimy ! ;-)
Rodzice poszli z resztą na sale na Sylwestra, więc dom jest puuustyy ! ; D
Yeahh !
Oczywiście Sylwek spędzony z Klaudią, Kacprem i Klaudiuszem oraz tradycyjnie z Polsatem ( xD ), gyrosem i colą ! Uwielbiam ♥
Teraz tylko czekać na syrenę o 00:00 i idziemy na drogę - fajerwerki ☺
Dobra .. Ja lecę  ;) Bo zostały już tylko 22 minuty starego roku, więc trzeba się nim nacieszyć i ja teraz zamierzam to zrobić ! ; )
Pa ♥ 
PS. : Myślę, że w najbliższym czasie zobaczycie fotki z dzisiejszej sesji ...
Jeszcze raz szczęśliwego nowego roku czytelnikom tego bloga życzy Zo$ka ! ☺

1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie ! Mój blok ma niecały tydzień więc potrzebuje ogromnego wsparcia ! Pozdrawiam !

    Ps. Nie przeraz się długością notek ! ;)

    http://czup-ry-na.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .