O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

sobota, 14 stycznia 2012

Opis ostatnich dni + konkurs !

Hej ; )
Jak tam mija sobota ?
Hmmm ... 8 stycznia był koncert Honey w Jantarze ! ;) Oczywiście byłam ... Bardzo mi się podobało ;-)
Uwielbiam ją ! ; **
Obecnie siedzę piję dwie herbaty naraz i do tego białe FRUGO ... Mmmmm .... Pycha !
No, i oglądam powtórki "Julii" z całego tygodnia.
Lekcje zrobione... Chyba wszystkie ; / ..... Nie jestem pewna ; p
Wczoraj był piątek ... 13-tego ; ) !
I ♥ piątek 13-tego ; **
Taaa .... I był sprawdzian z przyrody, który ma dużą wagę na ocenę semestralną ; [ .Napisałam wszystko bardzo szybko, bo tylko w 15-20 minut, ale nie jestem pewna czy napewno dobrze. Zobaczymy.
W czwartek pisaliśmy pierwszy próbny test na koniec szóstej klasy. Trochę łatwy, trochę nie ...
Muszę od Klaudii zgrać zdjęcia z sylwestrowej sesji ..... I wtedy je pokarzę ; ) ... W końcu !
Jak wczoraj wieczorem pięknie się błyskało ! ; D Uwielbiam takie widoki ! Było tak ładnieee ! Aż nie chciałam, aby się ten "pokaz" skończył ; ( Były piękne pioruny, ładnie rozchodzące się ... Jak błysnęło to całe niebo było białeee ; D Kocham takie widoki ! ♥
A bym zapomniała napisać :
Biorę udział w konkursie u Tiny (http://justinaaas.blogspot.com/). A do wygrania jest ...

Piękna bransoletka ;-)
Zapraszam także do brania udziału w tym konkursie ; D
Teraz na zakończenie dodam kilka fotek, które pokazują czym jest dla mnie muzyka ; **









To by było tyle ...
Pa ♥

3 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .