O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

Nagroda ; )

Hej . Jak tam ?
Ogłaszam, że jutro oficjalnie rozpoczynam ferie ! ; D .... Juhuuu ... ! ♥
Hmm ......
Teraz siedzę i słucham muzyki oraz .... piję moje ukochane FRUGOO . Różowe i zielone na zmianę ;-)
Czekam na księdza .... Ta, bo dzisiaj jest kolęda po naszej stronie ;]
Powinien przyjść tak jakoś o 17 ; p . Powinien .....


Dzisiaj doszła do mnie nagroda z konkursu, w którym brałam ostatnio udział ; )
A mianowicie chodzi mi o konkurs u Agaty (http://sometimes-agata.blogspot.com/) .
Cieszę się bardzo z wygranej ! Naprawdę .
Dodam tylko dwa zdjęcia, takie ogólne, ponieważ już muszę kończyć i szykować się do kolędy ;*



Fotki szczegółowe dodam jakoś na dniach i dodam także outfit z tymi rzeczami ;]
Odpoczynek czas zacząć ! ;) ♥

5 komentarzy:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .