O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Hah ;-)

Cześć ;)
.... Są ferie, myślałam, że sobie dłużej pośpię, a tutaj wygląda na to, że te plany same się zmieniły . ; / ... No trudno ;p
W sobotę byłam na dworze z Klaudią, Kacprem, Klaudiuszem, Kasią i Tygrysem (mój piesek♥) ; )
Było suuuper ; D .... Odpały xD .... Ha !
Samochód wpadł do rowu ! Ale dziwneee ....
Nie ma to jak zjeżdżać na plecach z dużej górki ;p Kurtka cała czarna ... Heh ... Wypierze się ;]
Wczoraj spacer bardzo rodzinny. Ale było ma ziiimno! ;|
Dzisiaj idę z Klaudią na dwór ... Albo na zdjęcia albo tak po prostu znowu coś odwalać, a może na to i na to ; p Jeszcze zobaczymy ...
Ciekawe co dzisiaj narobimy ?....
Nie mam żadnych fotek dla was ; ( Szkoda ..... Trzeba trochę porobić .

Tygrys <33
Na dzisiaj to już wszystko ... Idę się ubrać, coś zjeść i ulatniam się z domu ☺

4 komentarze:

  1. Piesio :)
    Śliczny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam amstafa :P
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog ;) I śliczny pieseek ;3
    Zapraszam na http://shopping-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .