O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

Święta ! ; )

Hej ; )
Jak tam po wigilii ? Zadowoleni z prezentów ?
Mi tam się prezenty podobały .... Moim rodzicom też i to chyba mi się najbardziej podoba, bo nie wiedziałam co im kupić, a tu proszę ; p
Tak dla sprostowania kupiłam im z bratem czarny magiczny kubek z ich zdjęciem ; D .
A teraz pokarze Wam kilka zdjęć w moich nowych ciuszkach ; )









Dobra ja lecę, bo wszyscy są w kościele, a ja zostałam w domu, żeby zrobić i przygotować śniadanie ;p
Oni zaraz wrócą, a stół jest prawie pusty !
No to pa ♥

3 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .