O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 9 grudnia 2011

Rozdanie !

Dzień dobry ; )
Jak tam ranek ?
Wiem, że wcześnie pisze, ale jakoś tylko rano mam okazję ; p
Teraz właśnie skończyłam grać z Kacprem w warcaby - 9:0 dla mnie !
Dzisiaj jadę do Słupska tym autobusem o 16 .....
Wybieram się do fryzjera (muszę) ;p .. Mam zniszczone końcówki to trzeba je odciąć ! 
Haa ! W środę były zajęcia ! ; ) Było super !
Pomijając pare rzeczy to były to chyba najlepsze zajęcia ... ; )
I to co się działo przed nimi z Olą G., Kacprem G i Rafałem Z.  ; D
Super !
Podobało mi się .....
Szybo napiszę troszkę o rozdaniu, w którym biorę udział na blogu dodatki nastolatki ; )

Nagrody !
Super nagrody !
Zapraszam do udziału ; )
Ja tym czasem idę się ubierać i lecę po Zuzie ♥

1 komentarz:

  1. ja tez mam strasznie zniszczone koncowki.
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://szafapelnamarzen.blogspot.com/2011/12/swiety-mikoaj-rozdaje-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .