O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2011

Obrazki ♥



Hej kochani ! ♥
Kurcze, już kończy się wolne i 2 do szkoły ; ( ....
I znowu nauka, nauka i nauka ;p
No cóż zbliża się Nowy Rok, więc nam takie jedno bardzo ważne postanowienie noworoczne .. : ZACZNĘ SIĘ W KOŃCU UCZYĆ !
Teraz będzie koniec podstawówki i przyda się dobra średnia na koniec roku ; / . A chcem iść do Słupska a nie do Sycewic, więc ta średnia by się przydała !
Mam nowe/stare fotki, ale na telefonie ; (
Dodam na razie kilka obrazków z besty.pl (uwielbiam tą stronę ! tak jak demotywatory.pl i kwejk.pl)

Prawda ! ; )
Pytanie ?! ;]
Telefon - święta rzecz ! ; D

:3


To chyba na tyle ; )
Pa, kocham ♥

2 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .