O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

•_•

Dzień dobry wszystkim ; )
Niektórzy pewnie już siedzą w szkole ; / .... Współczuję tym osobą !
Wstałam już 7.26 ! . ; ( . Nie mam pojęcia dlaczego tak wcześnie, bo przecież dzisiaj nie ma szkoły ; p .... Hmmm ... Dziwne ! ; D
Wczoraj byłam jeszcze z Kacprem, Kingą, Zuzią, Olą I., Filipem i Arkiem na dworze .. ; D ... Było super ......
A na sam koniec przyszły jeszcze Karolina z Dagmarą ; ] 
Na dzisiaj jestem umówiona z Olą I. musimy w końcu wybrać jakąś piosenkę na czwartek na muzykę . (Pani powiedziała, że wszyscy muszą zaśpiewać jakąś piosenkę na ocenę) ; ) . 
Jeszcze na 100% nie wiemy co zaśpiewamy, ale dzisiaj prześpiewamy sobie Magda-Nigdy Więcej ... Jak nam nie pójdzie zapamiętanie tekstu (trzeba znać piosenkę na pamieć [!]) to musimy coś innego poszukać ! ; (
Zostało nam tak maaało czasu, a my jeszcze nie zdecydowane ; /
-----------------------------------------
Dzisiaj mój kochany Aduch (Adrian) ma urodzinki ! ♥ 
Więc wszystkiego naj, najlepszego <3
Urodzinki wyprawia jutro  ; / .... Nie za bardzo pasuje mi ta data, bo jutro są prawdopodobnie zajęcia od 16 ... A on wyprawia je o 17 ; p ... Coś wymyślę, bo muszę być i na zajęciach i na urodzinach ; - )


----------------------------------------
No to ja lecę się ogarnąć chociaż z wierzchu .. ○_○

4 komentarze:

  1. A czemu nie poszłaś do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholerka,pewnie przez ten wiatr. To miłego wtorku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heej , ekstra blog .
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .