O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Haa ! Wolne od szkoły ! (dzisiaj) : )

Aaaa ..... Hej !
Więc, tak jak już pisałam wcześniej ... Dzisiaj było wolne od szkoły ; D
Dlaczego ?
Jak szłam z Zuzią na przystanek Kinga wyleciała i powiedziała nam, że w szkole nie ma prądu i mamy wracać do domu ! ; ) . No to poszłyśmy na przystanek powiedzieć wszystkim ! ...... Boże, cieszyliśmy się jak małe dzieci ! ; p
Jak wracałyśmy to darłyśmy się na całą wieś ; p ...... Super !!
Poszłyśmy do niej po laptopa i przyszłyśmy do mnie ...
Siedziałyśmy i wznosiłyśmy "toast" tymbarkami i dwoma zielonymi frugo za dzień wolnego ... ; ) ....
Posiedziałyśmy, pogadałyśmy ... i poleciałyśmy do niej na ... śniadanie ; p
Zabrałyśmy Kacpra ze sobą .....
Mniammmmm, pyszne było !!!! ;)p
A co tam się działo ! Łuhuu !....
No, ale niestety nie mogę powiedzieć ...... Obietnica ; /
·˛·
Później przyszła Ola K. i poszliśmy na sesję .... ; - )
Haaaa ! Uciekałam z nią przez okno !! ; p . Zuzia i Kacper zamknęli nas w domu i nie chcieli wypuścić  ; p ...Więc trzeba było coś zrobić, nie ?
A to było jedyne rozwiązanie !

Jutro sprawdzian z matmy ; / !
To jest masakra ! Ja nic nie umiem .... kompletnie ! ; (

Z czerwca ...

Artystyczne ; p 
EDIT : Waśnie niedawno dowiedziałam się, że jutro też nie ma szkoły ! .... Bo nie ma prądu, wody i jest strasznie zimnoo ! ; ) .
Jestem jednocześnie szczęśliwa, jak i smutna, bo nie będę go widziała już 4 dzień ! ; ( .
Musze dzisiaj z nim popisać ! ; / . Nie mam pojęcia jak to zrobię, ale muszę !!!!

To ja lecę, bo Kinga właśnie do mnie idzie ... ; ***

5 komentarzy:

  1. O jak ty masz fajnie !!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne foto te artystyczne i te z czerwca też ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to artystyczne zdjęcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy Blog ;) będę zaglądać, pozdrawiam

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .