O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2011

3 miesiące ! .

Hej ; ) .
Wpadłam tylko na chwilę ; D .
Taaaa......
Przedwczoraj urodzinki ; D .
I telefon ; p . .....Samsung Wave 533 !.
No i inne prezenty ..... ; ] .
Dzisiaj w szkole .... Spk !.Nie no super ; D .
Hmmmm ...... chórek .... ; D .Niezapomniany chórek !.
K.♥
Jutro sprawdzian z historii !. Masakra jakaś !.
Coś umiem ......Ale co ?. Jutro się okaże .....
Dzisiaj już 3 miesiące od założenia bloga !. ; D .
Jak ten czas szybko mija ; - ).
To koniec na dzisiaj ; /.
Przepraszam, że tak krótko, ale nie mam zbytnio czasu ; ( .
Następnym razem prawdopodobnie dodam drugą i ostatnią część zaległych zdjęć ! . ; D .
No to co, muszę się pożegnać !.
Paaa ♥.
K.♥

4 komentarze:

  1. za bardzo nie wiem o co chodzi z tym postem i tylko podpisem "3 miesiące" ale spoko....


    zapraszam do mnie na małe rozdanie, a odpowiedzi można do pytania znaleźć pod poprzednimi postami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, ale wtedy coś mi się zacięło i tak się jakoś zapisało ; ( .
    Teraz jest lepiej !.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę dalszej wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .