O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Zdjęcia part I

Hejo !
Jak tam mija Wam dzień wolny od zajęć ?.
Mi super ; >
Od rana siedzę na komputerze i opanowuję wszystkie zaległe rzeczy ; / .
Powiem, że łatwo nie jest ; D .
No jeszcze wszystkiego nie skończyłam, ale finisz coraz bliżej ! .; ) .
Wpadłam tylko na chwile poinformować Was, że niedawno założyłam sobie profil na Ask.fm !.
A oto adres :
http://ask.fm/LadyZoska 
Dodałam jego widget po prawej stronie bloga , tam możecie zadawać mi pytania na które odpowiem ; D .
Na dzisiaj przygotowałam 1 część zdjęć, o których mówiłam w ostatnim poście .
W tej notce pokarzę fotki ze szkoły i te, które zrobiłam podczas ostatniego odrabiania lekcji ; ] .
Ale może na początek dodam zdjęcie moich nowo zrobionych pazurków !.
Boże, jak ja dawno nie miałam nic na nich . ; !.
No, ale wiecie mamy okres szkolny, a u nas nie można ani być pomalowanym, anie nieć pomalowane paznokcie ; / . A co dopiero pofarbowane włosy ; [ .
No to teraz paznokcie ; D .
Używałam do ich zrobienia odżywkę do paznokci, biały lakier i różowy pękający lakier ; ) .


Teraz fotki .
Na pierwszy ogień idą te ze szkoły (robione na chórze) :






Teraz zdjęcia robione podczas odrabiania lekcji :














W następnej notce pokażę fotki z dworu i ze Słupska ; D .
Jeahh ! .
Jutro urodzinki ; DD .
Ale się cieszę ! .
No , ale też jutro jest Święto Zmarłych, więc jednocześnie jestem smutna ; [ .
; - )
Ja lecę !
Paa ; *

1 komentarz:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .