O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2011

Rozdanie u Elizy !.

Hej, hej ; D .
Jak tam mija Wam ostatni dzień szkoły w tym tygodniu ?.
; ) .
W tym poście chcę poinformować Was, że biorę udział w rozdaniu u Elizy ( http://eliza-zdybel.blogspot.com/ ); ] .
Nagroda bardzo mi się podoba ....Jest to piękna torebeczka :



I jak Wam się podoba ?.
A oto zasady :
1. Dodać mój blog, do publicznych obserwatorów
2. Odpowiedzieć na pytanie, które zamieszczę pod zdjęciem nagrody i odpowiedź wysłać pod adres e-mail eliza.zdybel@gmail.com
3.Napisać post na swoim blogu(można skopiować zdjęcie z zasadami + dać adres mojego bloga.)
(Zasady są skopiowane z jej bloga, więc pisownia jest oryginalna)
Pytanie konkursowe :
Jakie dwa zespoły, uwielbiam najbardziej?
; )) .
Życzcie mi powodzenia !.
; D .
Ciekawe czy wygram ; p .
I muszę podkreślić, że jest to pierwsze rozdanie, w którym biorę udział !. ; ] .
Biorę się za pisanie następnej notki, w której ukarze się druga część zdjęć !. ; p .
Do przeczytania ♥ 

4 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .