O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2011

Zaległości !.

Hej ; D .
Wiem, wiem, że dawno nie pisałam, a mówiłam , że postaram to zmienić .....
No cóż, nie mam już pojęcia co zrobić, aby pisać trochę częściej i jednocześnie wziąść się w końcu za naukę ! . ; ?
Postanowiłam, że od listopada naprawdę wezmę się w garść i chociaż trochę się poprawię, jeśli chodzi o szkołę ...
Przez ten czas nazbierało się tyle zaległości, że to jest jakaś masakra !.; (.
Mam trochę zdjęć do pokazania, ale w tej chwili zajmują mi one pamięć na telefonie ...
W najbliższym czasie zgram je na komputer i wstawię na bloga .
Podzielę je na dwa posty, bo będzie ich za dużo na jeden . ; p .
Zaraz do kościoła ! . ; D .
Taaa ........
Co się dzieje w moim prywatnym życiu to jest jakaś makabra ! .
Tyle się pozmieniało, tyle się "pododawało" (; p) . ! .
Nie mogę tego wszystkiego ogarnąć . ; [ .
Mam tysiąc myśli na minutę i każda nieogarnięta ! . ; ( .
I jeszcze oni ! . Chcą się związać ! . ; / .
No to znaczy, ona chce baaardzo, a on się jeszcze zastanawia (od zeszłego czwartku) .
Ludzie opanujcie się ! .
Ja was nie widzę razem ....
Mówię Wam nie wytrzymacie długo .... Tylko poranicie sobie serca ! .
Ola uwierz mi ! . Ja go znam o wiele dużej, on jest mi bliski i wiem, że to nie jest odpowiedni chłopak dla Ciebie ! .
Ale przecież ja sobie mogę gadać, a ona i tak mnie nie słucha ! .; - ( .
Doba już nie będę przynudzać o sprawach sercowych ; D .
Jestem mega szczęśliwa ponieważ, już tylko 7 dni do EMA 2011, na którym wystąpi Lady GaGa ♥ .
Obecnie czytam blog Ankyl (http://ankyls.blogspot.com/), na który bardzo serdecznie zapraszam !.
Chciałabym podziękować Wam za 15 obserwatorów i 1.030 wyświetleń mojego bloga ; D .
To dla mnie bardzo dużo znaczy i jednocześnie motywuje do dalszego pisania postów ; ! .
; ) .
A teraz dodam jakieś tam dwie fotki .


Baardzo stare !. 
Jak już pewnie zauważyliście dodałam ankietę "Czy zrobić profil bloga na facebook'u ?." ; ) .
Oddawajcie głosy ! .
Ja teraz ulatniam się szykować do kościoła ! .
Paaa ♥
Z$ !

3 komentarze:

  1. Live chat ze mną dziś o 14. Szczegóły na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie szkoda dlatego tak mało wyleciało ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę oglądała EMA 2011 !!
    ;)
    TO JUŻ TYLKO 6 DNI ;P
    JUHU!!!;d

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .