O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 17 października 2011

Outfit .

Hej, hej ; D . 
Jak tam po pierwszym dniu w szkole zaraz po weekendzie ?. 
Mam dla Was mój dzisiejszy outfit z nową bluzką, o której pisałam ostatnio . . . 







A wiecie kto dzisiaj obchodzi urodziny ?!.
...............
.............
.........NIŻEJ.........
.............
....................
.........NIŻEJ............
..........................
....................
..........JUŻ PRAWIE................
.............................
.............
......................
...........
..................




Tak, tak to Eminem ! . 
Kocham Go ! . 
Jak dla mnie to najlepszy raper na świecie !.!.
Największym zaskoczeniem dla mnie jest to, że on właśnie dzisiaj skończył aż 39 ! . 
Łał !.!.
To jest jakaś masakra !.
On wygląda na jakieś 10 lat mniej ...
No to jak na ten wiek bardzo dobrze się trzyma ....
I niech tak dalej będzie ; D . 
No to za rok wybija mu 40 ; p . 
Ale i tak będę go wielbiła ; ] . 
No to życzę mu, aby każdy kolejny singiel stawał się wielkim przebojem ; D . 
No i żeby wydał jeszcze kilka albumów ; - ) .
A wy co sądzicie o Eminemie ?.


Dzisiaj świętujemy dzień narodzin Eminema, a wielkimi krokami zbliża się moje "święto", no i Wszystkich Świętych . . . 
A akurat tak się składa, że te dwa wydarzenia wypadają w jeden dzień ; P . 
Tak, tak moje urodziny są 1 listopada ....
Jeah ! .
Ale u mnie to jakoś chyba tak jest ....
Ja mam w Dzień Wszystkich Świętych, mój brat w Dzień Kobiet, a dziadek w Dzień Dziecka ; p . 
Pewnie jest jeszcze więcej tych dat, ale ich może nie pamiętam .....

No to dobranoc !
ZO$KA ♥ .

6 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo fajny blog ;D
    Ja też go uwielbiam ;p

    wpadaj do mnie:
    http://daamned.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh te Zegarki są boskie <3 .
    A co do Eminema to jest nawet SpK , ..
    Ma czasem fajne piosenki ;D .

    OdpowiedzUsuń
  3. eminem jest genialny, uwielbiam go ... jego piosenki nie sa takie zwykle, puste.
    Jest naprawde wspanialy, w tym co robi.
    Wklada w to duzo serca.

    A co do bluzki to jest swietna, u mnie w miescie tez sa podobne ;))

    zapisalam sie do obserwowanych i zapraszam do mnie :* bede odwiedzac czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Marshall'a :):)
    super kolor bluzki.
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamaarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .