O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 16 października 2011

^^

Hej kochani ; D .
Jak mija Wam niedziela ?.

Jak już w piątek pisałam byłam u Wojtaka ; ) .
Pojechałam jakąś chwilę po napisaniu notki, a wróciłam jakoś po 20   ^_^
Boże, jak nas Kacper nastraszył, że wywalił się na parkingu koło cmentarza i krew mu z nosa leci ! .
Masakra ! . Myślałam, że go zabiję ; p .
Ale wszystko było OK, dobrze było i wgl . . .

Wczoraj byłam w Sierakowicach z rodzicami, zakupiłam sobie zarąbistą pomarańczową bluzkę + naszyjnik do tego, i kupiłam szare spodnie .
No i kupiłam przez przypadek za małe spodnie, ale one mi się podobają ! .
Były czerwone ; b . Hehe - _ - .
No cóż, będę musiała kupić sobie takie same u nas w Słupsku ! .
Ale, jak nie czerwone, to beżowe, albo granatowe, no ewentualnie zielone, podobają mi się też ciemne różowe . . .
Hmmm . . . . . Muszę się jeszcze zastanowić .
Fotki dodam napewno, w najbliższym czasie ; ] .

Później poszłam na urodziny do Kubusia ; ** .
Taaaa .....

A teraz fotka z wczoraj :


A teraz zdjęcia zegarków .... z ..... Hongkongu ; D . 
Wybrałam kolory ....

Jasny Róż
i ......

Biały ....
 ; D . 


 


Teraz pare zaległych zdjęć z Wiklina : 









Taaa ..... MAXXX ; ) . 






No, w końcu ; p . 
Zaraz uciekam do kościoła , a potem ..... nie wiem co będę jeszcze robiła ; } . 
Paaa ♥
Z$ ; - )

4 komentarze:

  1. Hej :)
    zapraszam na Stfu!rczość, komiks sieciowy, myślę że ci się spodoba :) http://stfurczosc.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek :)
    Twoja nowa obserwatorka,
    A.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .