O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 9 września 2011

Zegarki żelowe JELLY

Witam ; ) .
Jak tam w sql ?.
U mnie dobrze, może nawet bardzo ; pp .
Boże, dzisiaj miałam kartkówkę z historii ; // .
Nie mam pojęcia jak mi poszła, ale napewno nie bardzooo dobrzeee ; [ .
Szukam na Allegro zegarka żelowego JELLY, które są w tym sezonie bardzo modne . 
No i oczywiście są piękne ! . 
Są kwadratowe i okrągłe oraz cyfrowe, ale ja poluje na te kwadratowe ....
Jeszcze się zastanawiam nad kolorem, ale stawiam na jasny róż, jasnym błękitem albo jeszcze podoba mi się biały, no i mam dylemat ! . ; / . 
Bo z jednej strony biały jest piękny, ale z drugiej szybko może się pobrudzić ! . 
Pomóżcie mi wybrać kolor pisząc w komentarzach wybrany z tych co napisałam, albo jeszcze jakiś, który Wam się podoba ; ) . 






Pewnie Wam też się podobają ; p . 

Jutro trzeba wstać przed 4 ! ; / . 
To jest jakaś masarka ; ( .
No, bo przecież pielgrzymka, nawet nie mam pojęcia, o której wrócę ; p . 
Dobra, trzeba wziąć się w graść i lecieć do sklepu ! . 
. . . . . . .  Ale to za chwile . . . . . . . ; )) . 
I tak mówię cały czas ! . 
Nie wiedzieć czemu przyzwyczaiłam się do tego powiedzonka ; D . 
Koniec z "Ale to za chwile", wstaję i wychodzę z domu drogą do sklepu ; ## . 
< 33333333333333333333333333333

4 komentarze:

  1. Zamówiłam sobie taki wczoraj na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam taki sam zegarek (kolor żółty)
    No, ale radzę ci wybrać ten jasny róż o którym napisałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super . Zamów Jasny róż i najlepiej biały , ponieważ się raczej nie wybrudzi jak będziesz o niego dbać . ;***** A jasny błękit ;///

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam żółty , jasny róż i jasny niebieski, i uważam że niebieski jest lepszy od tego różowego, chociaż mimo wszystko i tak kocham ten żółty ♥♥♥.
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .