O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 11 września 2011

Po pielgrzymce ; p .

Hej ; # .
Jak już dobrze wiecie wczoraj byłam na pielgrzymce ; ) .
Mogę powiedzieć, że było fajnie ; D .
No, ale najlepiej było podczas trwania i po . . . . . . .
Jak byliśmy na Golgocie to ja cały czas nawijałam (jak zawsze), a na początku pisała tabliczka, że Golgota to miejsce ciszy i skupienia, a ja to przeczytałam dopiero na końcu ; p .
Potem jak już zeszliśmy to ja się popatrzałam na górę tego "wzgórza" i zobaczyłam figurki święte i krzyż i mówię do Kasi :
- Ej, ale mieliśmy wejść na samą górę, a ja nie wiedziałam tam tego krzyża ! .
Potem jeszcze paplałam co mi ślina na język przyniosła i oni mięli ze mnie taką polewkę, że to była jakaś masakra !.
Później jak wracaliśmy do domu to te starsze panie tak śpiewały, że ja już nie mogłam wytrzymać !. ; ) .
Każda z nich piszczała jak chciała, więc wyszła z tego polewka na maxa ; ] .
No i wychodzi z tego nierówne pianie .
Potem zamieniłam się z Kacprem na miejsca no i rozłożyłam się, że tylko nogi mi wystawały . 
A Kacper zamiast usiąść na fotel to położył się na podłodze i tak leżał ; - ) .
Ja kupiłam sobie tylko jedną rzecz, bo nic tam specjalnego nie było, a mianowicie bransoletkę .



Bransoletka - jakiś bazar 5 albo 3 zł .
Dzisiaj robiłam plakat wyborczy do samorządu szkolnego :

Jakieś tam stare zdjęcie (chyba z 3 klasy, albo z 2) .
 ; )) .
Prawdopodobnie dzisiaj będę zamawiać zegarki JELLY ; D .
Jak dojdą to dowiecie się na jakie kolory postawiłam, mogę powiedzieć tylko, że będę kupować dwa ; } .
Myślę, że na dzisiaj to wszystko (-_-) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .