O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

wtorek, 6 września 2011

Dzień ...... Yyyy ?.?.

Hej ; ) .
Jak tam w szkole ?.
Macie dużo zadane ?.
Ja najwięcej z matmy ; // .
Dzień ...... Yyyy ?.?.
A, no tak, dzień trzeci (3) ; ) .
Szkoły, oczywiście ; pp .
Dzisiaj była u mnie Zuzia na "mini korepetycje" .
No wytłumaczyłam jej trochę i odrabiałyśmy razem z matmy, to znaczy . . .
Ja pisałam ona zerkała do mnie i udawała, że wie co ma napisać ; D .
Hehe ; *
Właśnie z pół godziny temu zwiała do domu .
Boże, jutro znowu ta męczarnia ! .
Ale mamy "prawie" luźne lekcje .
Czyli : 2 polskie, matematykę, W-F, religia i na sam koniec informatyka ; - ) .
(Kolejność przedmiotów przypadkowa) *.*
Więc wracam o 14 ; D

Teraz siedzę i czytam blog Sunny (Monika Ludwa) .
I zachwycam się pięknymi rzeźbami, które zostały zrobione z czekolady ! . ; )p .
Mniammm ! .
Aż mam ochotę je zjeść w całości ! . + - + .

Spróbuję jutro rano wstać wcześniej i jeszcze do Was napisać . ; )) .

Dodam dwie fotki, niestety z neta, ale zawsze coś ; - + .



Ale ja bym chciała zrobić sobie takie paznokcie ; P .
Baaardzo mi się podobają ! . ; ** .

Jeszcze zostało mi tylko ustawienie budzika na 6:30 ; // .
No i na koniec BUZIAK ; * .
; ## .

1 komentarz:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .