O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2011

Rolki = Zdjęcia part II

♥ .
Jak tam w szkole ?.
U mnie znowu zwałowoooo . . .
Ale, o tym to już nie będę pisać ; p .
Wczoraj wieczorem zamówiłam zegarki ; D .
I bardzo się z tego cieszę, że nareszcie to zrobiłam, no i oczywiście, że tego dokonałam ! .
(W końcu) Dzisiaj pokażę drugą serię fotek z "sesji rolkowej" ; P .


Taaaa ......






Wygodnie było ; pp . 



Uwielbiam to zdjęcie ; ) .
Wyszło super ! . ^^ . 




I jak zdjęcia ?.
Na szczęście już nie zalegam z tymi fotami ; ] .
Teraz czekam na zegarki i coś z JapanStyle24.pl, no, ale nie powiem Wam co to, bo . . . . . . . No bo nie ! . I koniec tematu ! . ; d .
Boże, jutro 7 lekcji, czyli kibluję do 15 ; ( .
No dobra, ale jakoś to przeżyję, bo muszę ; ! .
A najgorsze, że w tym 2 przyrody, matma, powinny być dwa j.polskie, ale pani zamieniła nam jeden na historie, chyba tyle w tym dobrego ; ) .
Dlatego, że na historii można robić "prawie" wszystko co się chce ; ]] .
A szczególnie bransoletki z muliny . 8-8 . . . ; - ) .


( ; Reggae ; )


( ; Reggae ; )

No to życzę miłego jutrzejszego dnia w szkole, jak i również po za nią ; # . 
Pa < 3 .

3 komentarze:

  1. O ja, ale pośmigałabym na rolkach! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .