O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

środa, 14 września 2011

Hej ; )  .
Co tam u Was słychać ?.
Dzisiaj był sprawdzian z matmy (myślę, że dobrze mi poszedł) i dyktando z polskiego .
A jutro .... Sprawdzian z przyrody ; // .
No, a w piątek z historii ; ( .
To jest jakaś makabra !. ; D .
Nie wiem czy dobrze się nauczyłam z przyrody, ale coś mi się zdaje, że chyba taak ; p .
No, ale to już jutro zobaczymy i się przekonamy ! .
Muszę w końcu zacząć czytać "Ten Obcy" ; / .
Yyyyy . . . Chyba może zacznę od kupienia tej książki, albo wyporzyczenia z biblioteki +...+
Bo mamy czas do 3 października, a już jest 14 wrzesień ; ] .
Ale jakoś się wyrobię . . .

Muszę kupić sobie mulinę i ... bedziem robić bransoletki ; } .
 ; DD .










Ja lecę robić bransoletkę (właśnie z muliny) ; p .
•☺•

6 komentarzy:

  1. Takie same? No widzisz to fajnie ;) Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam ;[[[ ciężko się je robi ;[[

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest aż tak strasznie ; ) .
    Ja np. dzisiaj spróbowałam czegoś nowego i jestem zadowolona z efektów ; p .
    Może spróbuj jeszcze raz, albo udaj się do kogoś kto umie to robić, może cię nauczy ; D .

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam, jak też musiałam czytać "Ten Obcy" :]
    i nie za bardzo podobał mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham bransoletki z muliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś robiłam takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .