O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 19 września 2011

Demotywatory ! .

Hej ; D .
Jak tam w szkole ?.
U mnie dobrze ; ) .
Jutro kartkówka z anglika ; / .
Nie wiem jak mi to pójdzie, ale damy rade . . .
Jestem szczęśliwa, ponieważ już 6 listopada odbędzie się Europe Music Awards 2011 ; ) .
(Lady Gaga dostała 6 nominacji ! .)
Właśnie głosuje na wytypowanych przeze mnie artystów w poszczególnych kategoriach ; ] .
Jeżeli chcecie się także tego podjąć macie tutaj link do stronki :
http://pl.mtvema.com/glosowanie
Czekam na nową płytę Rihanny, która zostanie wydana już w grudniu .
Tylko żeby została ona wydana tak na początku, jakoś do 10, no i aby doszła do Polski przed świętami ; ) .
A dlaczego ?.
Bo chcem sobie zafundować taki prezent na święta ! . ; # .
W tamtym roku z płyt dostałam The Fame i The Fame Monster Lady GaGi ; D .
W tym też pewnie poproszę o jakąś albo jakieś płyty ;) .
Ostatnio robiłam 3 bransoletki z kolorowej nitki, którą dostaliśmy od p.Uli ze świetlicy .
1 zrobiłam taką "normalną", "zwyczajną", a dwie kolejne zrobiłam inne jakoś robiłam robiłam i jakoś tak samo z siebie wyszło !.
No i efekt wyszedł zadziwiający, jestem szczęśliwa *_* .
Niestety zdjęć nie mam, ale może zrobię i dodam .
A dzisiaj dodam fotki z demotywatorów, które mi się spodobały .
Podziwiaaajcie ! . ; D . :

I to jest święta prawda ! . ;)
"Dziękujemy ! "




Musi być takie dużee, bo inaczej nie widać napisu ; p . ; / . 

To też  ; / .

; } 


Najbardziej podoba mi się ten pierwszy demotywator . . . 
A Wam ?.

Myślę o zrobieniu nowego nagłówka na stronę ; - ) . 
"Stary" już mi się trochę znudził i chcem spróbować czegoś nowego . 
Jeżeli ma ktoś ochotę może zrobić mi taki nagłówek z napisem to będę bardzo mu wdzięczna ! . 
Jak będzie ich trochę więcej wystawię je na bloga i wy wybierzecie, który jest najładniejszy i ma zająć honorowe miejsce zamiast tego obecnego ; ) . 
Zrobione nagłówki wysyłajcie na moją pocztę : karolinaaa1999@wp.pl ! . 
Z góry bardzo dziękuję ♥ 

Moje postanowienie na najbliższy tydzień : 
W końcu zacząć czytać "Ten obcy" ! . 
Mam już kupioną tą lekturę, no i leży w biurku, jedyne co robi to zbiera kurz na okładce ; p 
Hehe ; } 
No to do napisania, mojego oczywiście ; p . 
(-_-)

5 komentarzy:

  1. nieźle ;D
    nie chcem ale chcę, tak na przyszłość ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w szkole, fajnie nawet. Ale ja teraz leżę w łóżku z laptopem xD bo chory jestem. Też czekam na najnowszą płytę Rihanny, ale ja bym poczekał do Stycznia, bo ta płyta była zbyt krótko promowana. Ja mam wszystkie płyty Lady Gagi i nie żałuję zakupu :) Demotywator 5 jest The Best!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie spokoo ! =D

    Fajny blog zapraszam do mnie ! :D :D :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fajnego bloga!
    Postaram się częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .