O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2011

Dożynki ; D .

Hej ; D .
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale byłam cały dzień na dworze, no w domu też, ale to tylko aby obejrzeć VMA ; ).
Ocena po obejrzeniu VMA 2011 :
Bombaaa !.!. ; D .
Bardzo mi się podobało ! . ; ) .
Druga część zdjęć z rolek dodam albo jutro, albo pojutrze ....
Jeszcze nie wiem ; p .
Za tydzień w sobotę jadę z Kacprem i Kasią na pielgrzymkę do Lichenia ; - ) .
Najgorsze jest to, że zbiórka jest przed 5 RANO ! . ! .
Masakra ! .
Ja nie wiem jak wstanę tak wcześnie, bo przed 4 jak nie wcześniej ; / .
Byłam dzisiaj na dożynkach w Kończewie oraz na pizzy . ; ) .
Najadłam się, że nie wiem czy jutro zjem śniadanie ; pp .
A potem jak przyjechałam zjadłam jeszcze kebaba, więc baaardzooo boli mnie brzuch ! .
AŁAAAA !.!. ; (( .



Zastanawiam się jak będę pisała posty ;? . 
Jeszcze nie wiem ; // . 
Ale myślę, że będę pisać 2-3 razy na tydzień ; D .
A ja lecę dalej oglądać Taniec Z Gwiazdami ; )) .
♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .