O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 2 września 2011

Rolki = Zdjęcia part I

Cześć ; )) .
Przypomniałam sobie niedawno, że nie napisałam Wam w poprzedniej notce, że wczoraj wieczorem byłam jeszcze z Kacprem i Zuzią na rowerach .
Masarka, co tam Kacper odwalał ! . ; D .
Jechaliśmy drogą do Ścięgnicy, oczywiście słuchając muzyczki i był git ; p .
Wrócę już do dnia dzisiejszego :
Przyszłam, a właściwie przyjechałam do domu z rolek baardzoo zmęczona, nogi nie tak bolą, że łuhuhuuu !. .
Klaudia porobiła mi pare fotek . . .
Zdjęcia podzieliłam na dwie części, bo jest ich dużo ; / .
Zaraz je Wam pokarzę ; ) .
Na początku jak zaczęłyśmy jeździć to dostałyśmy jakiejś głupawki ! . x p .
Jak przejeżdżał koło nas jakiś samochód to my szybko się ustawiałyśmy i robiłyśmy mu bramę (a tych samochodów było spooroo) i zwyczajnie robiłyśmy jakieś głupie miny, a wszyscy patrzeli się na nas jak na jakieś wariatki ! .
Naprawdę nie wiem czemu !?. ; P .
Potem coś nam strzeliło i co chwile mówiłyśmy no chyba nie, no chyba tak, i tak w kółko ! . ;) .
Dobra, skończę o tym i już nas nie bedę pogrążać ! . ; - D .
Hehe ! .
No to co ?. . . .
Czas na fotki ?! . ; PP .










Klaudia odcięła mi kawałek głowy, ale i tak nie mam jej tego za złe ; ) .
Efekt wyszedł super ! . ; D .




Czarna dziura na Słońcu ; pp .
Hehe ; D . 




I jak Wam się podobają ?.
Ocena końcowa z wyprawy na rolki : BOSKO ! .
Inspiracje dodam jutro może pojutrze ; D . 
Jutro o 14 MTV Video Music Awards 2011 ! . 
Juhuu !.!.
Już nie mogę się doczekać ; )) .
I ♥ Jo Calderone ! . ; # . ; ** . 

3 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .