O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

wtorek, 20 września 2011

Tytuł - BRAK ! .

Witajcie ; # .
Bardzo się cieszę, bo ....... pani od anglika darowała nam kartkówkę ! . ; ) .
JJJJJeeeeaaaaa ! . ; D
No, ale oczywiście musiała postawić jakiś warunek ! ; /
Musieliśmy do końca lekcji być grzeczni . . .
; p .
No, ale jeżeli ona nasze dzisiejsze zachowanie na angliku uważa za dobre, no to możemy tak cały czas być "grzeczni" ; ] .
Cieszę się, że dzisiaj Miłosz nie miał mąki, bo znowu by robił ciasto albo naleśniki ! .
I przy okazji napewno porozwalał by nam i na ławce i pod nią ; p .

Boże, dzisiaj na w-f-ie znowu (2 raz) biegaliśmy 24 długości ; // .
No, i znowu ałaaaaa będzie przez 3-4 dni ; ( .
Więc może zacznę już dzisiaj . . . .AŁŁŁAAAAA !

Powiem, że najbardzie podobał mi sie anglik i polski ^ . ^
Bransoletkiiii !.!.
No właśnie, dzisiaj zrobiłam jedną "zwykłą" do Kacpra G . ; ) .
Ostatnio też mu robiłam tylko, że inne kolory .

Komuś logika robienia bransoletek do głowy nie wchodzą, no albo nie chcą ! . 
I tylko ktoś udaję, że kuma co do niego mówię ! . 
(Słowa kierowane do Kacpra G .)


Muszę na jutro przygotować mulinę do szkoły i agrafkę !.
Bo, dzisiaj znowu zapomniałam ; / .
Jutro powinnam wrócić o 14, no, ale jeszcze te kółko z matematyki !
Więc koniec lekcji = 15 .
I żeby nie nudzić się na świetlicy czekając na autobus, oczywiście robim bransoletki !. ; D .


Obecnie siedzę i popijam sobie tymbarka . . . .  . . .
Jabłko mięta ! . ; - p .
Mmmmmmm ..... Pycha ! . ; $ .

A teraz pare fociaków ; P . . .

Bransoletka dla Kacpra ; # . 

Przepraszam (ciemnooo) .
Moja ; ) .
Pisałam o niej ostatnio, no, i macie fotkę ;* .




Tyyymbarrk ;) .
Mmmmm ...... Pycha !. 

Kurcze, trochę nie widać ; / .
Sorki ! . ; ( .
"NIKOMU CIĘ NIE ODDAM"
;o
Coś mi się zdaję, że na dzisiaj to koniec ; } .

Przypominam, że dalej możecie wysyłać swoje propozycje nagłówka ! . 
Nagłówki wysyłajcie na mój adres e-mail : karolinaaa1999@wp.pl ; ) . 
Zachęcam i z góry baaardzo dziękuje ♥ ! .

A ja teraz udaję się na masaż do Kasi ; ** .
Żegnam ; ) .

7 komentarzy:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .