O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Zapachy gwiazd part I

Hej, hej ; D .
Teraz trochę o zapachach gwiazd ; ) .

Na sam początek Britney Spears .
Napiszę Wam o zapachu "Cosmic radiance" .
Ten zapach jest najnowszym perfumem stworzonym przez panią Spears . Gwiazdka połączyła w nich zapach cytrusów, drzewa sandałowego i wanilii . Wszystko zamknęła w całkiem skromnym, jak na nią, flakoniku . Flakonik bardzo mi się podoba ; ) .



Teraz Ewa Farna .
Zapach tej polsko-czeskiej wokalistki oddaje naturę kobiety - jest jednocześnie ostry oraz delikatny .



Zapach Avril Lavigne jest jak ona sama - pełen temperamentu . To połączenie nut owocowych, kwiatowych i drzewnych .



Hmm . . . Katy Perry "Purr" ; ) . Powiem, że jest to bardzo ciekawa i niezwykła mieszanka . Pachną brzoskwinią., jaśminem, kokosem, drzewem sandałowym, rajskim jabłkiem, zielonym bambusem, gardenią, frezją, bułgarską różą i waniliową orchideą . Ponoć każdy kto je czuje, ma ochotę mruczeć . Mrrrr . . . ! .



Na koniec pierwszej części zapachów gwiazd Rihanna i Reb'l Fleur . To perfumy pachnące wiosną ; D . Reb'l Fleur to zbuntowany kwiat . Dlatego RiRi wymieszała w swoim zapachu dojrzałe owoce, wanilię, paczulę i bursztyn .



Koniec części I, jutro możecie się spodziewać części II  ; ) .
No to dobranoc ; D .
Miłej nocy ; # . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .