O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Minx manicure

Cześć ; # .
Dzisiaj będzie o Minx manicure, bardzo mi się podoba tego typu manicure ; ) . Można powiedzieć, że się w nim zakochałam ; p .
Naklejki na paznokcie w stylu Minx stają się coraz bardziej modniejsze oraz popularniejsze - szczególnie w świecie gwiazd . Celebrytki wręcz oszalały na ich punkcie .
Trwałość manicure w stylu Minx jest różna. Na dłoniach tego typu manicure przetrwa od 2-10 dni, zaś na paznokciach u stóp - nawet do 4 tygodni ; )) .
Raczej w tym wszystkim najbardziej mi się podoba to, że jest bardzo dużo wzorów do wyboru . Są wzory np. w paski, kratkę, panterkę, nawet biało-czarne na zebrę, lub po prostu jednolity kolor . ; p .
Ale gwiazdy stawiają na bardziej oryginalne pomysły . Katy Perry postawiła na "naklejki" ze swoim narzeczonym . Wielkimi fankami Minx'ów są również Rihanna, Paris Hilton i Beyonce .
Tutaj macie pare fotek . Dwa pierwsze zdjęcia to paznokcie Katy Perry .












Mi się bardzo to podoba, a jaka jest Wasza opinia ?.
I skończyłam ; ) .
Buziaki ; # .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .