O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Niedługo szkoła ; ( .

Hej ! .
Niestety, ale już za niedługo szkoła, a ściślej powiem, że już tylko 6 dni do rozpoczęcia roku sql ; ( . ! .
Masakra !.
A najgorsze jest to, że w tym roku zakończenie szkoły będzie 29 czerwca, czyli w ostatni piątek 6 miesiąca i tydzień później niż w zeszłym roku !. ; / . ; | .
Ja się załamuję ! . ;`( .
Mam już wszystkie książki, oprócz techniki .
Ale to się jeszcze nadrobi ; D .
--------------------------------
Ja siedzę jeszcze w szlafroku .
Zaraz lecę się ubrać i zmykam tak do domu z Kacprem, a potem do sklepu . ; ) .
Później dodam drugą część zapachów gwiazd ; p .
-------------------------------
Dzisiaj o 18 muszę obejrzeć galę Miss Nastolatek 2011 na TV4, a całą galę otworzy i zamknie Honey (Honorata Skarbek) z piosenkami No One i Runaway ; # .
Już nie mogę się doczekać ! . ; * .
-------------------------------
A teraz mam dla Was kilka inspiracji z Loveit ; ) .










Ja lecę ; # .
Miłego dnia ; ! .
Żegnam ; ) .

2 komentarze:

  1. Ja tam nawet mam ochotę iść do szkoły ;) Fajne inspiracje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też, ale tylko dlatego, że tęsknię za koleżankami i kolegami . ; # .
    Nie widziałam ich przez nawet więcej niż 2 miesiące ! . ; / . ; * .
    I dziękuję ; ** .

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .