O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Zakochałam Się ! . + Szok ! .

Dzień dobry ; # . 
Jak się spało ?.
Jak już Was poinformowałam wczoraj leciały Hity na czasie, Koncert gwiazd. Podziel się posiłkiem oraz VMA 2011 ! .
Więc zaczynamy wiadomości w skrócie ; ) .
Może na początek Koncert gwiazd. Podziel się posiłkiem .
Na tym koncercie wystąpili m.in. Sylwia Grzeszczak i Liber (Sylwia mnie bardzo zaskoczyła, ale o tym to jak będę pisała o Hitach na czasie), którzy zaśpiewali jeden ze swoich hitów - Co z nimi będzie, Sylwia wystąpiła jeszcze raz śpiewając utwór Małe Rzeczy, z piosenką Radio Hello zaśpiewała grupa Enej ! . No kto tak jeszcze był ..... Hmmm . . . A no oczywiście grupa Video, Ania Wyszkoni oraz Afromental ! . ; D .
Oglądałam tylko trochę tego koncertu, no bo o 21.20 zaczynały się Hity na czasie, no i teraz będzie o nich . :
Tu było .... Dosko ! .
Wszyscy zaszaleli na tej scenie ! .
I to właśnie tu się zakochałam ! . ♥ .
A tą swoją miłość dzielę na "dwie rzeczy" . Czyli na nową piosenkę Sylwii Grzeszczak "Sen o przyszłości", która miała premierę właśnie wczoraj tam w Bydgoszczy . Drugą połówką mojej miłości jest . . . Głos Madoxa ! . Normalnie on śpiewa tak ja dziewczyna ! . Ma piękną barwę głosu, którą przywiózł z Francjii ! . ♥ .
Jak już mówiłam Sylwia mnie zszokowała ! . A czym ?. Tym, że grała i w Pile na Koncercie gwiazd oraz szybko przyjechała zaśpiewać do Bydgoszczy ! . ; D .
A teraz o Video Music Awards 2011 ! .
Co się już dowiedziałam ze swoich źródeł to to, że Beyonce pokazała swój ciążowy brzuszek własnie na czerwonym dymanie tej gali . ; ) .
Gaga wystąpiła w swoim alter ego, w którym zaśpiewała "You & I" .
Jak już zaczęłam o Gadze, to już dokończę .
Na gali siedziała obok Eminema ! . 
Prawdo podobnie dostała nagrodę za teledysk do "Born This Way" za "klip z przesłaniem" zanim jeszcze pojawiła się na tej uroczystości ! . ; )) .
Jak będę tylko coś jeszcze wiedziała to napiszę .
Kurcze . . . Kiedy on dodadzą listę zwycięzców i takie tam ?! .
A ja spadam do sklepu ; D .
Pa ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .