O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

Festyn + MTV VMA + Hity na czasie = Szczęście ! .

Hej kochania  * .
Na samym początku bardzo Was przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale byłam cały dzień zajęta .
Napiszę w skrócie co wczoraj robiłam :
Z samego rana pojechałam do Słupska na ostanie już zakupy szkolne ; p .
Później poszłam z mamą, ciocią i Klaudią sprzątać w kaplicy, bo była nasza kolej . Powiem Wam, że siedziałyśmy tam z 2.5 lub 3 godziny ! . No oczywiście jak nie więcej  ; D .
A na sam koniec poszłam na festyn . Było super ! .
Nie wiem, o której wróciłam ; / .
W losach wygrałam takie urządzonko do robienia baniek, oczywiście mydlanych, małą tablicę oraz blond perukę ; )) .
Teraz wróćmy do dnia dzisiejszego, którego tak bardzo się cieszę ; D .
O 21.20 na TVP1 będę oglądała Hity na czasie, na których wystąpi m.in. Honey ; ) .
Oglądam obowiązkowo ! .
Dzisiaj/jutro na niemieckim MTV będzie lecieć VMA 2011 . Niestety nie obejrzę gali live w telewizji . Tylko zobaczę powtórkę . ; )) .
Powtórki będą puszczane na naszym polskim MTV :
1 wrzesień - 11:00
1 wrzesień - 23:30
3 wrzesień - 14:00

Jestem bardzo podekscytowana, że będę mogła zobaczyć ja Gaga będzie śpiewała You&I oraz Circus Britney Spears ; ! .
Na pewno obejrzę 3 wrześnie, bo wtedy wypada najlepszy dzień na oglądanie - sobota ; D .

A na koniec fotka z kwejk'a ; p .



No to . . . żegnam Was moi czytelnicy ; # . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .