O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2011

Wyniki VMA 2011 ; D .

Haj ; )) .
Jak Wam minął dzień ?. ; ) .
Ja prawie cały dzionek przesiedziałam z Kubą ; D .
No i właśnie niedawno przyszłam, i od razu poleciałam tam do domu po malinki xd .
Obecnie siedzę słucham płyty Gagi "Born This Way" oraz zajadam się pysznymi malinkami ; p .
Wczoraj wieczorem znalazłam całą listę wyników niedzielnej gali .
Więc już nie będę przedłużać tylko od razu ja przedstawię ^^ .

Wideo roku: Katy Perry - Firework
Najlepsze, kobiece wideo: Lady Gaga - Born This Way
Najlepszy, nowy artysta: Tyler, The Creator - Yonkers
Najlepsze, męskie wideo: Justin Bieber - U Smile
Najlepszy duet: Katy Perry i Kanye West - E.T.
Najlepsze hip-hopowe wideo: Nicki Minaj - Super Bass
Najlepsze rockowe wideo: Foo Fighters - Walk
Najlepsze wideo pop: Britney Spears - Till the World Ends
Najlepsze wideo z przesłaniem: Lady Gaga - Born This Way
Najlepsza choreografia: Beyonce - Run the World (Girls)
Najlepsze efekty wizualne: Katy Perry i Kanye West - E.T.
Najlepsza reżyseria: Adele - Rolling in the Deep
Najlepszy montaż: Adele - Rolling in the Deep
Najlepsza kinematografia: Adele - Rolling in the Deep
I jak ?. Zgadzacie się z wynikami ?.
Ja powiem szczerze, że nie za bardzo .
No, ale to już mój problem ! . ; ( .

Ja lecę robić kolację ; * .
No to do jutra moi czytelnicy *...*

3 komentarze:

  1. Mi troche nie pasują wyniki !!!
    {trudno} ;((((.......
    Super BlOg ! ;D ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ale i tak nic nie poradzimy na to więc .... po co się rozżalać ; pp .
    I dziękuję ; ## .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi średnio pasują te wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .