O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

Jutro sql ! .

Dzień dobry ! .
Jak się spało ?.
Wstałam dzisiaj o wiele wcześniej, bo o 7 .
No, ale cóż trzeba zacząć się przyzwyczajać . ; p .
Tak wiem, że jest już dzień przed rozpoczęciem roku, no ale zawsze coś . ; D .
Boże, jutro szkoła ! . ; ) .
Bardzo się cieszę, ale tylko z tego względu, że spotkam się z towarzystwem ; D .
Nawet nie wiem do końca, o której mamy rozpoczęcie ! .
Ale jedziemy z dziewczynami autobusem o 8 .
A rozpoczęcie powinno być o 10 lub 9.30 .
To wtedy msza będzie o 9 albo 8.30 ; # .
Jak pojedziemy to zobaczymy ; p .
Na szczęście mam już wszystkie książki oraz inne rzeczy do szkoły . ; )) .
Więc jestem już przygotowana i nie muszę nadrabiać jakiś tam zaległości i bardzo się z tego cieszę ^^

Znalazłam 3 obrazki związane ze szkołą . Zobaczcie :




W sobotę miałam jechać do Słupska na zakupy, tylko nie wiem po co, bo na razie nie jest mi nic potrzebne .
Więc zostaje w domu, jedzie tylko mama i Kacprem, no i może z tatą, tego to już nie wiem ; / .
Ale bardzo mi się to podoba, bo o 14 leci powtórka Video Music Awards 2011 ! .
JJJuuuhhhuuu ! . ! .
W końcu to zobaczę ! .
Nie mogę się doczekać, aż zobaczę występ Lady Gagi oraz jej małego całusa z Britney . ; ) .

Nie powiem Wam jak będę pisała notki w rok szkolny, bo sama jeszcze nie wiem ; / . ; ( .
Raczej powiem Wam o tym w piątek albo w poniedziałek, jak w ogóle będę miała czas usiąść na bloga, jak i napisać notkę .
Ale na pewno będę pisała w soboty i niedziele oraz z 2-3 razy w dni szkolne . ; ) .
Tylko tyle mogę jak na razie zapewnić +.+
(To i tak jest dużo) /+.-.+\ .

Dobra, ja lecę, bo i tak już długo piszę tego posta ; p .
Hehee ...
Dzisiaj powinnam pokazać Wam jeszcze sukienkę na dzień jutrzejszy ; D .
Ale to spełni się tylko jak znajdę ją gdzieś w szafie ; ) .
Mogę powiedzieć tylko, że kupiłam ją specjalnie na komunię do mojego brata, która odbyła się w tym roku w maju ; # .
No to Bay ; *** . ! .

5 komentarzy:

  1. Ta ostatnia fotka jest bardzo interesująca !!
    HeH ;*)
    Czekam na zdjęcie tej twojej sukienki ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz polecę szukać tej sukienki, bo i tak będę musiała ją później znaleźć ! .
    Cyknę fotkę, ale czy wkleję ?.
    To zależy od tego jak wyjdą zdjęcia ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  3. też czekam na fotę sukienki!!
    ja oglądałam o 3 w nocy VMA, ale powtórkę tez zamierzam obejrzeć, bo nic już nie pamiętam;]
    i taka mała prośba : mogłabyś zmienić czcionkę na tym blogu? bo trochę cieżko się czyta..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstałam dziś o 10:30 ;)
    czekam na zdjęcie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. xoxo:
    Nie ma sprawy zaraz zmienię ; ) .

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .