O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

Serca ♥

Hi ♥
Jak obiecywałam w poprzednim poście dodam fotki sukienki na rozpoczęcie .
Jest to czarno-szaro-biała sukienka na ramiączkach z czarnym bolerkiem .
Zakończenie na lekko bombkowate .





Podoba Wam się ?.

A teraz przejdę do tematu posta - serca .
Pokażę zdjęcia serc, które znalazłam szperając w internecie .
Niektóre są naprawdę piękne ; ) .




















Prawda, że piękne ?. ; D .

Na Demotywatorach znalazłam obrazek, który mi się baardzoo podoba, no może podoba mi się napis, a nie obrazek ; pp . . .


Czekam aż rodzice przyjadą, bo mieli kupić mi nowe BRAVO, dlatego, że wczoraj mi nie kupili *...* .
Jest tam artykuł o Lady Gadze i Rihannie, więc muszę to przeczytać ! .

No to ja się żegnam i dalej będę czekać i czekać aż w końcu się doczekam ; D . ; ) .

5 komentarzy:

  1. czytałem nowe Bravo, fajny dodatek ;d Myślę że będziesz genialnie wyglądała w tej sukience ;d Obserwuję... Fajny blog, no i zapraszam do obserwowania mojego bloga, bo często mam tam ciekawe konkursiki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .