O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2012

Zdjęcia z Sylwestra :)

:-) ♥
Nie ma to jak wstawać w ferie o 7 rano ! ; / I potem nie spać do północy, nieraz nawet i dłużej ; p
Ta, i od razu na komputer ! ; ) .... No a co ja mam innego robić!? 
Teraz piję herbatę i oglądałam wczorajszą powtórkę "Julii", a teraz oglądam DDTVN :]
Ciekawa jestem czy dzisiaj wyjdę na dwór ... ; p No to się jeszcze zobaczy !
Jeszcze tylko 11 dni ferii (licząc dzisiaj) ; (
Jak ten czas szybko leci .... 
Po feriach plan się zmieni :[ Ja chcę żeby zmienili w poniedziałek pierwszy w-f, bo my w tedy jeszcze śpimy ;p No, ale żeby nie dowalili nam pierwszej matmy albo przyrody, bo wtedy też będzie źle . Z tego co wiem to napewno dojdzie nam WDŻ . U nas 5 klasy mają przez pierwszy semestr WDŻ, a 6 przez drugi :)
Mam w końcu (!) zdjęcia z Sylwestra ...
Dodam tylko kilka, bo niektóre wyszły masakrycznie ; p
















Lece grać z Klaudia w karty .

4 komentarze:

  1. Ekstra!!!
    Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Videoslots : Video Games - YouTube
    Videoslots adalah situs video youtube to mp3 game hari ini dengan permainan slot yang terbaik dan deposit pulsa. Menangkan jackpot jackpot terbesar.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .