O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Krótkie wspomnienie niedzieli .

Hello . Co tam słychać ciekawego ?
U mnie nic nowego . Siedzę, a w głowie cały czas mam niedzielę spędzoną z Zuzią i Kacprem :)
Było super ! Ach, te nasze odpały tam w domu ;p I spacerek wieczorny ...
"Samochody jeżdżą zawsze tylko wtedy, gdy my spacerujemy po czarnej drodze !" ; /
"Ej, ta herbata jest wywietrzała, a w kawie jest za mało kawy !"
Huehuehuehue ...... : D
I te nasze olśnienia ! Okazuje się, że tam można znaleźć wszystko co do życia potrzebne ;p
To mój przyszły dom, a ja nawet nie wiedziałam co w nim jest ... Patelnia, czajnik, szklanki, wywietrzałe herbaty, zamarznięty cukier, itd ... :]
Yeah !
Kiedy kolejny wypad ? ; p
Obowiązkowo jak najszybciej ; )
Teraz siedzę, słucham muzyki i piszę z kolegą na fb :]
W. ty i te nasze rozmowy ... ; ) Uwielbiam cię ♥
Na dzisiaj to wszystko <33
Lecę pisać dalej . 
Do następnego ; ***

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog. Będę zaglądać tu częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nic ciekawego, oprócz tego że zaczynają się u mnie ferie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu.... Ale masz fajnie :)
      U mnie właśnie się kończą ! :(

      Usuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .