O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2012

*_* !

Yeah !
Wiem, wiem, dawno nie pisałam .... No, ale chociaż mam powód ! Testy na koniec 6 klasy, masa nauki, itd. Ale obiecuję, że to wszystko nadrobię w maju lub już od końca kwietnia :)
A ! .... Powiem od razu, bo potem zapomnę ; p
Biorę udział w rozdaniu ...
http://thisismyownstyle.blogspot.com/p/rozdanie.html
Na jutro muszę dokończyć jeszcze prezentację o Beethovenie ...
Przy ostatniej notce napisałam, że idę na zdjęcia w plener ... No niestety, nie było zdjęć w plenerze, ale są inne ; D !
Dodam trochę jutro, a resztę innym razem :>
Teraz zobaczycie jedno zdjęcie zapowiadające sesję ;**




< 333

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w teście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiesznie :))) Może masz ochotę poobserwować się? :) Będzie mi miało jak również polubisz mnie na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do koloru końcówek to powiem tak. póki co to robiłam sobie bibułom , na różowo. to jest chyba najlepszy kolor do brązowych włosów, im brdziej zniszczone włosy, tym dłużej kolor się utrzymuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak w szkole :)
    to co roku jest i za rok tez jade :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo a co to twoja szkoła ;> |?
    tak tak tak LOVE PIQUE ♥

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .