O mnie

Moje zdjęcie
Wrząca k. Słupska, Pomorskie, Poland
Hej ; ) . Jestem jak każda nastolatka, miła i przyjazna .Na tym blogu będę opisywać moje codzienne, nie zawsze ciekawe życie . Miłego czytania ; ) .

Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2011

W końcu jestem !

Hej !
Łał .... Ile mnie tu nie było ! ; (
Przepraszam ♥
Tak sobie teraz myślę ...... Boże, jak ja kocham czwartki ! ; ** A dlaczego ? Bo chór ! ; p
Jak jak kocham czwartkowe chóry z nim ♥
Ostatnio graliśmy w dwójkę w pytania .... Ale był warunek ... Odpowiedzi musiały być szczere !
; )
I tak było biście ; D
No więc dowiedziałam się co nieco ... I tak to już wcześniej wiedziałam, no ale tylko z plotek i naszych przypuszczeń ... I te przypuszczenia się potwierdziły ! ; )
No tak ......
W środę była wywiadówka i zabrali nam zajęcia od 16 ... ; / !
Żeby w tym tygodniu tak nie było, bo mam już plany .... Albo wybiorę się z Olą do Runowa do chłopaków, albo do Dobrzęcina też do chłopaków ..... ; ]
Dwa tygodnie temu nogi nas poprowadziły do Runowa ... No i cóż, powiem, że nie żałuje ! Było super ; #
Aaaa ..... I ten wasz wąwóz (Jak teraz w środę pójdziemy do Runowa, też musimy się tam wybrać)..... Powiedzmy, że Wam wierzę ... Drugi raz no dobra .... Ale i tak pewnie przez ten czas był już trzeci, czwarty i może nawet piąty ! ; p

Szybko pokarzę Wam fotki i spadam ..........






Moje kochane drzewo ! ♥





Na dzisiaj to wszystko ....
Nie powiem kiedy będziecie mogli się spodziewać kolejnej  notki, bo sama nie wiem ; /
Do następnego ☺

4 komentarze:

Czytasz ? .
Komentuj ! .
Za każdy komentarz bardzo dziękuje ; ) .